Jak Zgubić Brzuch? Co Jeść i Jak Ćwiczyć Aby Mieć Płaski Brzuch?

Czy istnieje sensowna odpowiedź na zapytanie jak szybko zgubić brzuch? Czy po urodzeniu dziecka chudnie się w inny sposób? Jak ważne są mięśnie brzucha dla całego organizmu? Mięśnie brzucha podtrzymują tułów, zapewniają ruch, utrzymują narządy w odpowiedniej pozycji i kontrolują ciśnienie wewnętrzne w jamie brzusznej. Wraz z mięśniami pleców, mięśnie głębokie brzucha tworzą mięśnie rdzenia, które podtrzymują i stabilizują ciało, a także chronią kręgosłup.

jak zgubić brzuch

Całe nasze ciało porusza się z powodu tułowia i za każdym razem, gdy siedzimy, stoimy, pochylamy się, podnosimy przedmioty, ćwiczymy, itp. nasze mięśnie pleców i brzucha pracują zgodnie, aby wspierać kręgosłup. Warto wzmocnić ten element i usunąć dodatkową oponkę z tego powodu. W końcu chodzi tu o Twoje zdrowie w takim samym stopniu, jak o to, jak fantastycznie wyglądasz.

Wprowadzenie do szybkiej utraty wagi brzucha

Możesz dostosować różne ćwiczenia na brzuch do swoich potrzeb i kondycji fizycznej. Na przykład ćwiczenia ABS, które nie obejmują sprzętu ani skoków, okazały się ostatnio skuteczne. Tradycjonalistom zaleca się wykonywanie skoków na skakance (także z obciążeniem), chodzenie na regularne, długie spacery, angażowanie się w ćwiczenia fizyczne lub wykonywanie skrętów tułowia z obciążeniem. Możesz jednak ćwiczyć również na podłodze w salonie lub sypialni, nie używając niczego poza ciężarem swojego ciała i bez żadnego sprzętu.

Dieta sprzyjająca utracie tłuszczu z brzucha

Nadmiar tłuszczu na brzuchu nie tylko zwiększa ryzyko wystąpienia kilku dolegliwości, ale także ogranicza Twoją mobilność i może Cię wzdymać. Co zatem musisz wiedzieć, aby jak najszybciej pozbyć się brzucha?

Ogranicz spożycie kalorii, ale nie schodź zbyt nisko, gdyż może to spowodować znaczny spadek tempa metabolizmu.

Zwiększ spożycie błonnika, zwłaszcza rozpuszczalnego, ponieważ wchłania on dużo wody i spowalnia trawienie. Dodatkowo może ograniczyć liczbę kalorii, które organizm może wchłonąć z pożywienia. Spożywanie błonnika rozpuszczalnego obniża również prawdopodobieństwo, że tłuszcz będzie gromadził się wokół Twoich organów, co skutkuje mniejszym obwodem talii i niższym ryzykiem chorób. Owies, siemię lniane, awokado, soczewica, brukselka i jeżyny są doskonałym źródłem rozpuszczalnego błonnika.

  • Probiotyki, czyli żywe bakterie, mogą pomóc Ci schudnąć i utrzymać wagę. Niektóre odmiany jogurtu, kefiru, kimchi i pikli są pokarmem probiotycznym. Suplementy probiotyczne występują w różnych formach.
  • Pij smoothie proteinowe. Dostarczenie wystarczającej ilości białka w diecie zwiększy Twój metabolizm, ograniczy głód i pomoże w utracie wagi, zwłaszcza z brzucha.
  • Spożywaj produkty takie jak oliwa z oliwek, awokado, migdały i nasiona, które są bogate w jednonienasycone kwasy tłuszczowe.
  • Ogranicz spożycie węglowodanów, zwłaszcza rafinowanych; towary pełnoziarniste są związane z 17% niższym ryzykiem posiadania nadmiaru tłuszczu z brzucha.
  • Ponieważ kwas octowy może pomóc ludziom schudnąć, włącza ocet jabłkowy do swojej diety
  • Unikaj płynnych kalorii, takich jak soda, napoje energetyczne i soki z dodatkiem cukru.
  • Pij wodę; może pomóc w utracie wagi poprzez chwilowe podniesienie tempa metabolizmu. Po drugie, spożywanie wody przed posiłkami może pomóc Ci poczuć się pełniejszym i spożywać mniej kalorii. Po trzecie, może zmniejszyć wzdęcia brzucha i zaparcia.
  • Jedz jajka; są pożywne, mają wysoką zawartość białka i oferują szereg specjalnych korzyści związanych z utratą wagi. W porównaniu z innymi opcjami śniadaniowymi, jedzenie jajek na śniadanie w ramach diety low-carb może spowodować do 65% więcej utraty wagi w ciągu ośmiu tygodni. Dodatkowo wykazano, że jedzenie jajek na śniadanie drastycznie obniża spożycie kalorii przez następne 24 godziny.
  • Kwasy tłuszczowe omega-3 znajdujące się w tłustych rybach i oleju rybnym mogą pomóc obniżyć poziom tłuszczu gromadzącego się w wątrobie i jamie brzusznej.
  • Ogranicz spożycie dodanego cukru, ponieważ badania powiązały wysokie spożycie dodanego cukru z większym rozmiarem talii, szczególnie u tych, którzy spożywają napoje z dodatkiem cukru.
  • Pij zieloną herbatę lub (niesłodzoną) kawę, aby zwiększyć swój metabolizm. Zielona herbata lub suplementy z ekstraktem z zielonej herbaty mogą zwiększyć spalanie tłuszczu nawet o 17%, a spalanie kalorii o 4%. Najbardziej znaczącym odkryciem jest jednak to, że spożywanie kawy i herbaty może obniżyć prawdopodobieństwo gromadzenia się tłuszczu na brzuchu, co wspomaga redukcję obwodu talii.
  • Unikaj spożywania nadmiernych ilości alkoholu, ponieważ każdy gram alkoholu ma 7 kalorii, co pomaga wyjaśnić, dlaczego napoje alkoholowe są często wysokie w płynne kalorie. Ciężkie używanie alkoholu jest zawsze związane ze zwiększonym przyrostem masy ciała, zwłaszcza w okolicach brzucha, nawet podczas gdy umiarkowane picie jest mało prawdopodobne, aby mieć wpływ.

Jak mogę stracić brzuch i boczki za pomocą łatwych ćwiczeń?

jak zgubić brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

To fantastyczne pojęcie, aby wykonywać proste ćwiczenia ABS, które zmniejszą obwód talii i boków, niezależnie od tego, czy próbujesz dowiedzieć się, jak usunąć brzuch po ciąży, czy po prostu chcesz schudnąć:

Nogi zgięte i płasko na podłodze, na szerokość bioder, gdy leżysz na plecach. Ręce połóż za uszami, na klatce piersiowej lub na udach. Gdy twoje ramiona znajdą się kilka centymetrów od podłogi, powoli przenieś się na kolana. Utrzymaj pozycję przez krótką chwilę, po czym stopniowo się obniżaj. Wykonaj kilka powtórzeń.

Nogi zgięte i płasko na podłodze, na szerokość bioder, gdy leżysz na plecach. Połóż ręce za uszami lub na klatce piersiowej. Obracaj się powoli w tym kierunku, aż Twoje ramiona znajdą się poza ziemią. Utrzymaj pozycję przez krótką chwilę przed opuszczeniem. Wykonaj 12 ukośnych ćwiczeń na brzuch, a następnie przejdź na drugą stronę.

Na przedramionach i palcach stóp połóż się na ziemi. Aby stworzyć sztywną i prostą linię od głowy do stóp, trzymaj nogi prosto, a biodra w górze. Twoje łokcie i ramiona powinny być w jednej linii. Podczas treningu skup się na utrzymaniu napiętych mięśni brzucha. Utrzymaj tę postawę przez pięć do dziesięciu sekund, a następnie powtórz osiem do dziesięciu razy.

Połóż się na boku z podpartym łokciem. Tuż nad łokciem podnieś rękę. Stwórz ciasną i prostą linię od stóp do głów, podnosząc biodra i prostując nogi. Utrzymaj tę postawę przez pięć do dziesięciu sekund, a następnie powtórz osiem do dziesięciu razy. Po przeciwnej stronie, powtórz ćwiczenie.

Nogi zgięte i płasko na podłodze, na szerokość bioder, jak leżysz na plecach. Ręce powinny znajdować się na klatce piersiowej. Trzymaj kolana pod kątem 90 stopni i powoli przyciągaj je do klatki piersiowej, aż pośladki i kość ogonowa zaczną wystawać z podłogi. Wytrzymaj w tej postawie przez chwilę, a następnie stopniowo się opuszczaj. Wykonaj 12 ćwiczeń na brzuch.

Artykuły z kategorii: trening